دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل شوی یک وسیله مکانیزه مخصوص شستشو و خشک کردن انواع مبلمان است. اگر به دنبال اطلاعات فنی و قیمت دستگاه مبل شوی هستید با شماره 09122937578 تماس بگیرید. از آنجایی که مبلمان در هر محیطی نقش بسزایی در زیبایی محیط دارد و همچنین دائماً در برخورد با انسان می باشد. شستشو و نظافت مبلمان هم ازنظر زیبایی و هم از نظر بهداشتی بسیار مهم است. تنوع دستگاه های مبل شور بسیار زیاد می باشد.

جهت مشاهده فیلم های دستگاه های مبل شوی بر روی تصویر زیر کیلیک نمایید

فیلم های دستگاه مبل شوی این دستگاه ها در مدل های مختلف با سیستم های نظافتی متفاوت کار شستشو و نظافت را انجام می دهند. سرعت و کیفیت نظافت مبلمان به وسیله  دستگاه شستشوی مبل افزایش می باید. تمامی آلودگی که در تارو پود پارچه مبل وجود دارد طی فرآیند زیر پاک می شود.

  • سایش برس به سطح پارچه 
  • جدا شدن پیوند مولوکول های آلودگی به وسیله مواد شوینده مخصوص مبل 
  • مکش آب و آلودگی محلول در آن به وسیله سیستم مکنده دستگاه

یک دستگاه مبل شور می بایست به نحوی نظافت  شستشو مبلمان را انجام دهد که سبب آسیب به پارچه نشود. در زمان خرید یک دستگاه مخصوص شستشوی مبل می بایست به نکته فوق تجه داشت. مواد شوینده ای که برای شستشوی مبل استفاده می شود نقش مهمی در نظافت مبلما دارد. در انتخاب شامپو مبل می بایست دقت داشت تا مواد شوینده مناسب را انتخاب کرد. مواد شوینده ای که به مبل آسیب نزد و دستگاه را نیز دچار مشکل نکند. مواد شوینده مکمل اصلی دستگاه مبل شوی در امر نظافت می باشد.

گالری تصاویر دستگاه های مبل شوی

در این بخش تصاویر مربوط به دستگاه های مبل شوی را می توانید ملاحظه نمایید.

[silicon_gallery is_caption=”enable” grid_type=”grid-no-gap” columns=”3″ animation=”” images=”6136,6134,6135″ class=”دستگاه مبل شوی”]

nsj’hi lfg a,d sofa cleaner

کلیدواژه های مربوط به دستگاه مبل شوی

دستگاه مبلشوی ، دستگاه مبل شور ، دستگاه مبل شو دستگاه مبل شویی ، دستگاه شستشوی مبل دستگاه شستشو مبل ، دستگاه صفرشوی

برای داشتن محیطی پاکیزه تر تلاش می کنیم !

www.irancleaningcenter.com

09122937578

icc instagram

0/5
قبلی
کارواش اجاره ای
بعد
خدمات نظافت محیط با دستگاه واترجت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید

Click to Chat